Sider

torsdag den 9. december 2010

Torsdag d. 9. december..2010


Hejsa forsøgt åbning af min blog.... i dag... er ikke den skarpeste til dette.... :O) Men fik stor hjælp af MaiBritt.. Jeg nedlagger min hjemmeside  Mays Blog og vil kun til at blogge fremover..
Jeg har i dag tænkt mig at lave ugle mobil tasker... De er lavet efter design fra Embroidery * Garden, men jeg har selv redigeret filerne så de passer til mine behov.. Disse uglemobiltakser er blevet meget populære... så jeg laver en del og har dermed fornøjelsen af at lave dem.. De har en str. på ca 9 x 13 cm og er foret med tyndt for inden i .
Jeg har fået ideen at lave dem i Liberty Tana LAWN stof som er et meget tyndt men flot stof. som egentlig er dyrt herhjemme... Skulle du have lyst til at vide mere om uglerne så mail bare til mig... Knuz Mayse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar