Sider

søndag den 14. august 2011

Hvalpene..... + smølfer sammen med Isabella...

Har ikke haft så meget tid lige nu vi har hvalpe og det er et fuldtidsjob... da de er så store at de kan begynde at spise alm mad...... dejligt hvis man kunne få hvalpe bleer....(Smil) men de er sjove og klar til at flytte hjemmefra d. 11 sept... Racen er welch Corgi Cardigan.. en mega sød og rolig familiehund....så det går min tid med.. Skal til at tæmke på julen..... digitaliseringer til julebroderier... men jeg kan ikke rigtig samle mig.. så jeg er hoppet på hækledillen og har fået det sødeste smølfemønster  og er i fuld gang og det er lige til at gå til... Søstrene grene har lige de farver der skal bruges.....  jeg er så heldig at have erhvervet smølfestof...som jeg glæder mig til at modtage... mine 2 børnebørn bliver ellevilde når de får det.... de har set det på pcén...
Lige lidt hvalpestemnig....


I dag lavet broderi fil ... i samarbejde med Isabella McCullen...... smølfer som ser ud til at blive det nyeste hit...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar