Sider

søndag den 16. oktober 2011

Afluret hækling

hvor er Blogland dog fantastisk... Jeg har fået konstateret ledegigt og kan lige pt ikke strikke har ellers strikket sokker til næsten hele familien.... og har fornøjet mig rigtig meget med det om aftenen ved Tv-apparatet....Men jeg kan hækle......... og et godt resultat , jeg aflurede pulsvarmere/opskriften på en af bloggene.... og jeg er frygtelig ked af det men kan ikke huske hvor..... og her er så mit resultat.... synes selv de er blevet flotte... med tilhørende tørklæde til....
Nu har Michela bedt mig lave nogle til hende i lilla og et pasende... pandebånd.. så jeg må gå igang igen lidt stolt over at ungen gider have mine hjemmehæklede ting... har så tænkt mig at forskønne hendes med nogle blomster..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar