Sider

lørdag den 8. oktober 2011

Så har Alba fået sine ører....og den lille pige med svovlstikkerne

Her er vores hvalp ... som stadig er tilbage..... hun har nu fået oprejste ører og er såååååååååå fin
Jeg har ikke helt været så aktiv med syningen lige for tiden har lavet lidt mere på den kreative side nemlig digitaliseret.....så jeg er gået igang med snedronningen...... den lille pig ehar jeg lavet for nogle år tilbage,, til et billede,,, da jeg elsker dette eventyr...Der er ca en uges arbejde på at stingsætte dette billede.... og jeg håber snedronningen bliver lige så fin....

2 kommentarer:

  1. Rigtig flot broderi du har lavet og ja det tager bare lang tid at lave et ordeligt broderi. Det er jo sikkert også derfor der er så mange "trælse" derude i cyberspace ;)

    SvarSlet
  2. ja du kan jo sagtens købe og også billige men så er kvalliteten bestemt også derefter :-))

    SvarSlet