Sider

torsdag den 10. november 2011

Breaking Dawn premiere

Så  tælles der dage til jeg skal sammen med min datter til Premiere på Twilight 4 del 1..... Jubiii jeg glæder mig helt vildt... d.17. nov har vi biletterne til..... Premieredagen.... og vi skal rigtig hygge.. :-)
Normalt er Twilight en Teen serie... men den har simpelthen også facineret mig ligesom Ringenes Herre og Harry Potter... I Forbindelse med...de forgående film har min fantasi.... fået frit løb i digitaliseringen af broderier inspireret af filmene.... og Det har været ret sjovt at lave dem ...en del er også blevet  broderet på håndklæder og vristband...
De kan nydes her .... og for  Twihearts.... fan'sene... er det guf...
Jeg tæller end en ugen endnu....:o)



3 kommentarer:

  1. super fine billeder... især det med ; and so the lion fell in love with the lamb.... :o)

    SvarSlet
  2. Jeg synes altså også tvillight filmene er gode :-) God fornøjelse...

    SvarSlet
  3. ja jeg glæder mig også... men så er det øvøv næsten 1 år til 2 del udkommer... man kunne jo gå hen at glemme......LOL

    SvarSlet