Sider

tirsdag den 15. november 2011

Her er Basse

Jeg har længe haft det billede liggende som skulle laves til en broderifil.... nu blev den færdig i går aftes og jeg er selv tilfreds med resultatet.... Det er en jeg har lavet for vores venner som har fået hvalpe og vil gerne have faderen broderer på tæpper til hvalpepakker....delvis er det jo lidt reklame siger han  for egen hund og så synes han det kunne være sjovt at være lidt selfed ved at sætte ikke bare lige hunderacen på men så også sin egen  hund...... Så her er Basse

7 kommentarer:

  1. Og du er bare rigtig dygtig til det der ;)
    Jeg er lidt nysgerrig hvor lang tid bruger du til at lave sådan en hund ca. og hvad tager du normalt for at stingsætte.
    Jeg synes også det er rigtig sjovt at stingsætte, men hold op jeg kan hurtig bruge nogle timer, bare på et lille broderi ;)

    SvarSlet
  2. Hvor er han sød :-) Og god ide...

    SvarSlet
  3. Ih hvor en god idé, og god reklame :D

    SvarSlet
  4. nej hvor genialt - det ser kompliceret ud? Ku da super godt tænke mig min dejlige Balou på sådan et kunstværk

    SvarSlet
  5. det kan også lade sig gøre... det broderes efterfølgende på de ønskede ting med en broderimaskine....
    Hilsen Mayse....

    SvarSlet
  6. hejsa Kirsten.... der går hurtig et par aftener... Da jeg aldrig er helt tilfreds... så omkring 6-8 timer før broderiet er færdigt...
    Hunde/katte/ heste som er de sværeste at laver efter foto og det forudsætter at fotoet er godt og dyret tydeligt..... tager jeg 350 kr for at lave.. broderifilen på... Motorcykler som dog tager mellem 4-5 timer tager jeg 275 kr... Det er nok ikke pengene der driver værket...... :-)

    SvarSlet
  7. Godt så, det synes jeg er hurtig, men du har nok også lidt mere rutine end jeg. Håber dog lige så stille at komme efter det igen, efter min studie pause ;) skønt er det i hvertilfælde at have råderet over fritiden

    SvarSlet