Sider

fredag den 16. december 2011

Er man foran???

Ja nu er jeg snart færdig med julegaverne...og dertilhørende... så nu tænker vi videre....Jeg har lavet en del  sæt til hestens grimer efterhånden... til næsebåndet med navn og til nakkebåndet uden navn.... Jeg har en hestedame som får det fornyet i ny og næ..så det ligger under juletræet.... i år ...
Alle farver laves så jeg undrer mig at det skulle være så kedeligt i farverne..... så er det jo ikke sjovt at lave...
 Så tænker jeg ikke mere i juleflethjerter nej nej men i Valentines hjerter.......har lave en model... som evt kan bruges når Valentine står for døren d, 14 februar... Man kan da altid gemme et flot smykke i hjertet.... Blomster bliver nok for overvældende....... så... i dag vil jeg til frisør og tage en slapper... og i eftermiddag afhentes Alba af sin nye familie......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar