Sider

tirsdag den 13. december 2011

Jule give A Way Vinderne på Indlæg nr 100


Så blev min give A way trukket.....på mit indlæg NR 100... sikken dog en snakketaske... *GG* Vinderne er fundet på Random da jeg er lidt doven.... lol
1. præmie er :
nr. 30 Tillykke med sove uglen og Caffe skifteunderlag i liberty stof...

2. præmie er:
 nr 23 -tillykke med den Lyserøde ugle......send mig lige jeres Adresse i to der har vundet
Alt er hjemmelavet jeg har selv stingsat uglemaskerne.... efter et patcwork mønster...

Girls takker for deltagelsen....Alle der har været med .....:o))


Så er der stadig denne her give a way jeg har kørende......
  ved 55 faste læsere.....

Hold øje det varer ikke så længe før jeg ligger en ny en op...... har en masse kreating... der kan anvendes.... til dem der er kreative......

1 kommentar:

  1. Så er pakken sendt af sendt til vinder med nr 23.... Takker for deltagelsen..... Kirsten...

    SvarSlet