Sider

fredag den 13. januar 2012

Dukke projektet og ringsokker..

Så  er jeg igang med dukken.... men det er nok nemmere for en der har prøvet det end efter en bog... jeg er faktisk når jeg skal sige det ikk særlig god til at følge en opskrift.... så det ender da tit med min egen... det må jeg så konstatere at det gør dukken nok også,,, jeg har fundet en nemmere måde til kroppen end beskrevet ... synes jeg selv...... dette er 3 forsøg og jeg er stadig LANG fra tilfreds med det der skulle ligne en dukke..jeg syes det er noget sjusk..... haha jeg kan slet ikke få kroppen fyldt ud med det der skulle være krop... må efter stoppe.....  nåh øvelse gør mester... jeg har ellers lavet en del dukker i tidernes morgen bøde til marionetteater og strømpe dukker så denne nøs skal jeg også nok knække......
Så er det dejligt bare at lave noget som kører helt af sig selv..... ringsokker det er uden hæl.... bare rundt rundt og rundt med forskudt rib med 1 maske i hver 4 omgang.....

Nu er farven ikke mit hit men min datter har valgt.. denne farver og glæder sig vældigt til de bliver færdige.... ved ikk helt om jeg får den færdig her i weekenden da jeg igen i dag har fået kemo injektioner mod min gigt  og de gør mig dårlig resten af weekenden... men jeg vil helt sikker sætte mig tilrette i sofaen med et dejligt tæppe og nyde en caffe fra min nye tassimo....maskine...
Jeg ønsker alle en god Weekend ..... med mange krea-aktiviteter...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar