Sider

onsdag den 22. februar 2012

Give away Reminder samt blog award..

aller først vil jeg takke alle de nye læsere der er kommet til dejligt i gider følge mig og min hverdag her på bloggen...... jeg er næsten på 100 det er da flot.... derfor vil jeg også lige erindre at min Give a way snart udtrækkes... så der er 8 dage at løbe på endnu..... så skynd jer hvis i vil være med.. i finder den ude i side til venstre.... :-)

Så har jeg fået til delt 2 blogawarder.. som jeg er meget beæret over... men har pænt takket nej... da jeg har besluttet ikke at have Blogawards her på min blog...men det betyder jo ikke jeg ikke på skønner at den er blevet tildelt... Jeg er til tider lidt sej i optrækket med at blogge og awarder forpligter synes jeg og jeg miner ikke at jeg kan leve op til det.... Jeg har et lille billede på bloggen som fortæller at bloggen er awardfri... men det er vist lidt lang nede på side så jeg flytter det lidt længere op... Håber det er ok.. men mange tak fordi.. jeg blev tænkt på..
kan i allesammen have en god dag derude....:o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar