Sider

torsdag den 29. marts 2012

En kongelig affære med barnvoggnspuder....

Var i går i biffen med min datter til En Kongelig Affære... en rigtig god film..... den har de lavet meget godt.. og sjov..... Vidste bare ikke at kong Christian d.VII var så tosset... lol..... En fil der er værd at se......
Da vi skulle med bus havde vi en del spildtid.. så jeg havde taget et par af mine barnevognspuder med til at sy sammen....i hånden det der skulle syes sammen....... Vi havde 2 timer før filmen men 5 min efter filmen..... så der var tid nok inden  til noget kreativt dajeg   ikke spilder tiden, datteren kunne jo bruge timer på sin nye  Android Tablet..... så hende hørte jeg ikk....... haha.. Det var den samme jeg fik i fødselsdags gave og den kom i går... men jeg er nu ikke gået så ivrigt igang med den som de unge er.....



 Dagens sure opstød...
Vi spiste på Sunnset Bouleward.., hvor jeg grund min sidste operation endnu ikk er helt på voksne portioner.. men har rigeligt i en børne menu........Tænk sig det ville de ikke sælge mig.... den var kun beregnet til børn sagde den uge frøken...... så 3/4 dele af min voksne  menu måtte vi smide i skraldespanden.......jeg syndes det var lidt en dårlig behandling...... en børnemenu havde været mere end rigelig til mig.....
har lige rettet billederne til på de to færdige puder... de   andre... skal fyldes og sendes......LOL
De laves også med smølfe forside stof.........



Det er godt nok et problem med at ligge billeder ind  i dag......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar