Sider

mandag den 9. april 2012

Påske går på Held med Liberty......

Mit påske æg i år fra mine døtre var denne pragtfulde bog om liberty stofferne.... Jeg har ønsket mig den rigtig længe da jeg er helt vild med libertystoffer.... troede dog der var noget mere .....øh... ved ikk i den end det er men jeg er alligevel glad for den...
Så fik vi fejret Nicklas i går han blev 3 år... det gik rigtig godt.. med lagkage og det hele... og han fik biler og biler og biler... så der kørte på et tidspunkt ... rigtig mange biler rundt i stuen.. så Mass og Bella havde trukket sig tilbage på deres puder på trappen... De er ved at være for gamle til alt det børne halløj.... de gider ikke rigtigt mere..... Jeg ligger billederne ind senere...

Nu går påsken snart på held.... her regner det og er koldt...I morgen er det igen arbejdsdag... dog ikke for mig som igen må trisse rundt herhjemme i 8 uger.... efter min operation... Jeg skal dog i morgen på Rheuma Ambulatoriet i Ålborg.. og have min behandling vurderet.... så må jeg tage den derfra.. Jeg glæder mig til maj hvor jeg har meldt mig til blogtræf i Ålborg....det skal nok blive sjovt.. Det er mit første så jeg er spændt og har store forventninger....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar