Sider

lørdag den 9. juni 2012

Honda Shadow 1100

Vi skal til jubilæum på lørdag og herren har en Honda .. så jeg har uden has vide stingsat ham Mc..som jeg så laver på et mærke til ham.. det er jo bare for sjov...han går ikke med rygmærker.... (smil) men glæder mig til at se hans reaktion.... her er MC.. det har taget mig en uge... lidt hver aften.. da den har fået de fleste finesser med... i det omfang jeg kunne...... Nu var billedet også... ret godt.. så det er jo i sidste ende de tagen foto der bestemmer lidt hvor meget der kan komme med på billedet....
Så her er resultatet...... 

Vil lige minde jeg på min Give away på barnevognspuden.. som slutter den... 15... juni..... bliver trukket til middag.....
            http://duusmuus.blogspot.dk/search/label/Give%20away

Ingen kommentarer:

Send en kommentar