Sider

fredag den 14. september 2012

I am back again...

Så er jeg tilbage igen ned fornyet  energi... Har lagt i et hul hele foråret/sommer har gennemgået en ret træls skilsmisse,,,, som det tog noget tid at komme over.. er så også flyttet længere nordpå.... som er en rigtig dejligt... ting så nu er jeg tilbage med fornyet energi og mange ideer som skal udføres i Livet....
Jeg har fundet kærligheden igen,,,,,, og troede ikke det var muligt i min alder... så jeg tør prøve at starte på en frisk..... som jeg glæder mig helt vildt til.......Lige nu pendler jeg Nakskov/Brovst og retur...og det er næste ikke til at holde ud 5 timers kørsel, færge hver vej... men det stopper her den 1. november da vi har fået hus i Brovst og ikke mere behøver at rejse så meget... Det tærer både på fritiden og pungen....og det er bestemt heller ikke morsomt at skulle undvære...... Jeg har ikke rigtig kunne få lavet noget da mit syværelse har lagt i kasser og kun det nødvendigste har været pakket ud det har været lidt træls......
Så nu skal jeg nok sørge for der kommer nye ting til..... Det meste nye jeg har lavet er Heste.. da det er dem jeg  arbejder med til dagligt....
bla digitalisering af diverse heste og hunde,, Skulle i have spørgsmål.... Ang.. disse så bare send mig en mail...
Knuz
May Anne


2 kommentarer: