Sider

lørdag den 23. februar 2013

TT hynder + Wingspann

Så er der vist gået et stykke tid siden sidst jeg har lagt brak i over en uge men det det mesta af den danske befolkning ghar haft nemlig influenza..... I mellem tiden er min revaldering gået igennem og jeg glæder mig til at se hvad de vil gøre mig til........ så jeg endelig igen kan få et normalt liv....:-)
Jeg har dog været lidt produktiv nemlig lavet hynder til Trip trap stolene til mine venner og børnebørn..... synes faktisk det er gået helt godt... har lavet dem efter mål af stolen....Det er faktisk ret sjovt at kreere nyt...
Jeg er så hoppet på strikkevognene har i en rum tid været på hæklevognen,,,, men nu er det et Wingspann...sjal som jeg har kastet min kærlighed på... i Kauni garn tror jeg det hedder... men jeg er ikke helt tilfreds med farve skiftene.... det er for tamt... så jeg må se om jeg kan få fat i noget andet mere sprællende garn.... skal nok ligge et billede ind når jeg har det færdigt...er ca 1/2 vejs.. og det er mega let....:-) Så nu strikker jeg om aftenen har slet ikke tid til TV .... haha skal dog se oscar uddelingen.... :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar