Sider

tirsdag den 17. december 2013

Boshi og jul...

Nu er det snart jul... og tiden er gået så stærkt... synes jeg jeg har været fuld beskæftiget med hjerter til jul samt eksamen begge dele er nu overstået og jeg fik en fin eksamen i begge moduler nu starter jeg med de to sidst her til januar.. og skulle så gerne til foræret have fået mig en diplom leder uddannelse...så nu er jeg lettet og glad  nu  kan jeg begynde at tænke på jul og hvad  der til hører..
.Min jul i år bliver dog lidt tynget af at min to døtre er blevet uvenner og ikke vil holde jul sammen hos mig.. og jeg kan jo ikke vælge derfor er de begge budt velkommen.... men min den midterste vil holde jul helt alene...da den mindste kommer... så jeg sidder lidt med et tungt hjerte og ved slet ikke hvad jeg skal gøre ... jeg har forsøgt at formidle.. men det har ikke hjulpet.. Jeg håber jo på at de begge to tænker sig grundigt om inden det er jul.. da jeg er ret ked af det.. Jeg tror forældre skal kunne holde til en del... igennem livet..

Min tid lige pt går med Boshi huer de er ret nemme for mig at lave da jeg med mne hænder godt kan hækle og det er jo lidt større pinde jeg hækler på....så jeg hækler alt det jeg kan forsyner hele familien med huer og håber på at det bliver koldt så de rigtig kan bruge dem :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar