Sider

torsdag den 27. marts 2014

Så hækles der igen, Jubii jeg har lavet et mønster

Tiden løber og tiden går jeg skan slet ikke følge med. Jeg skal til at tage mig sammen skal nu her sidst i april aflevere to lidt større opgaver til min diplom uddannelse og jeg har så svært med at komme igang. Haven /drivhuset m.m. trækker og ja nu er det snart påske så der skal hækles kyllinger som jo også er mere sjovt end at lave opgaver... men jeg må finde den indre motivation og se at komme igang. Jeg har været syg den sidste uge med mine fingre da mine fingre er så stive som brædder og først henimod aften bliver de lidt bedre det er der hækleriet kommer ind... Nemlig denne lille fætter... :-) hvor mønsteret er købt på Ravely.
Hun har været mega sjov at lave og vil bestem lave en til en dreng også i det billige garn jeg købte hos fakta til 8 kr pr nøgle..

Jeg har så forsøgt mig med mit eget mønster som jeg sælger i min shop for 25 kr.... her er de det  er simple små vintage kyllinger.. som mor havde... jeg har lavet opskriften så simpel som muligt  og i kan altid kontakte mig for nærmere.... her kommer de..  Jeg har lavet dem i de farver jeg havde.... Lidt tamme farver synes jeg jeg ville godt have haft lidt pang farver........
Senere i dag ligger jeg en give a way op.... på en rigtig fin præmie...... Så glæd jer....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar