Sider

søndag den 23. august 2015

Axelotten....kommer efter julen :-)

Den lille Axelot x 2 blev færdig og meget sød synes jeg..... :-) De var sjove at lave.....;-) Jeg er ellers lige startet på 14 dages sommerferie.... og vil nyde den i store drag.. med alt hvad jeg kan kommer i nærheden af selv om det snart er sept.... Jeg starter d. 21 .sept på Universitetet i Haderslev for at færdig gøre min uddannelse og skrive master..... så jeg kan springe ud som underviser med speciale, til næste år til maj... og spørg lige om jeg glæder mig... ;-) men min fritid er jo også helt bugget...med alle mulige hobby ting som jeg nok må indse jeg skal til at begrænse mig med..MEN det er svært.. lige nu er hækling mit hjerte nærmest.... og handy til at tage med alle steder... <3

Jeg har allerede taget lidt forskud på julen med hunde sokkerne...... og kuglerne skulle lige have de gamle brugt før jeg hoppede på nye farver til i år..... jeg har også fået stingsat en del broderier.... og de er turned out great..... hvis jeg selv skal sige det.....:-)
dette var de julesokker med egne stingsat motiver på.... der kommer kugler til julekugler med race navn pote og hjerter.....så egentlig glæder jeg mig Bare sådanne lidt til julen.......
 Jeg ønsker jeg alle en fortsat rigtig god sommer....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar