Sider

mandag den 21. marts 2011

20 marts.... Min fødselsdag

Jeg har haft en lidt travl weekend jeg har været barnepige siden i fredags d. 19 på begge mine børnebørn og det har faktisk været ret hårdt når man ved siden af har fuldtidsjob og kun fri hver anden weekend... Desuden havde jeg fødselsdag i Søndags og skulle også gæster det vil sige forberede mande til gæsterne skulle komme desuden have jeg broderijob.. bla. til min arbejdskollega som er en meget sød en hende har jeg lavet en pude til med et ikon på det ligger jeg op her senere.. + 2 stk puder til konfirmation.. Så er de gaver klaret ved siden af børnepasning og madlavning... Heldigt for mig er at maskinen passer sig selv bare den bliver fodret med garn... men lige sådanne en dag vælger maskiner altid at gå i kludder,.. og pr'en gjorde det er par gange i forløbet så der var mange ekstra rend op og ned af trappen.. med unger i hælen og på armen...... så jeg var godt træt i går aftes... Her kommer så resultatet..



Ingen kommentarer:

Send en kommentar