Sider

lørdag den 26. marts 2011

Nye ugler fra mit lille ugleri

Jeg går herhjemme lige et par dage med en rigtig dårlig ryg.. var i går ved læge og få blokade... men ak det hjalp ikk... da jeg ikke kan sidde kan jeg jo stå og lave noget i stedet for... og de nyeste er de små ugler som jeg havde set på en facebook side og kunne ikke modstå dem...... de er med 3 par forskellige øjne.. Og hiphip hurrar for at man kan digitalisere........ Jeg fik lavet de 3 par øjne med masker og det hele.... og resultatet er her...
Selv synes jeg de er rigtig søde.. for at de så skal ligne lidt har jeg lavet nusseklude til og en lomme bagpå til nussekluden.. Dette gør så at de er mit helt eget. design.......
Jeg deler ikke mine broderifiler med hvis du vil vide andet omkring de små ugler er du velkommen til at sende en mail til mig på                       post.mjd@gmail.com



Ingen kommentarer:

Send en kommentar