Sider

søndag den 28. august 2011

God morgen søndag....

 Så er den weekend næsten slidt op..  I går var vi på speedwaybanen i Randers, Hvor vores datters kæreste kørte,,,, Jeg tror det er 30 år siden jeg sidst har været på en speedwaybane... men det var sjovt , men koldt og fugtigt. Det gik rigtig godt for deres hold og de vandt på point.

Så kommer den kreative side,,, Datteren skulle bruge en bamse med navn det blev så Sandro der fik den.
Og det Allersidste er Gudhjem Mølle som broderi. Havde en god ven som gerne ville have lavet den så jeg gik igang med at digitalisere den .. Broderibilledet på håndklædet er med tak lånt fra Maibritt..... Håber Møllen gjorde lykke....
Hvad skal man så lave i dag...??????? Puha... rengøring og min nyeste hobby,,,, Hækling er igang med convert sko.... og lune støvler... de kommer på når jeg har lavet lidt der kan vises frem......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar