Sider

fredag den 9. september 2011

Sengetøj og hvalpe...

Vores hvalpe er ved at være så store nu at jeg ØNSKER de snart skal flytte..... Jeg har næsten ikke tid til andet end guldvask.... og Gulvvask... Assie's kuffert er pakket og er klar til når han hentes søndag... og Albas kuffert står klar..... til når hun engang skal flytte....Hende er der endnu ingen der har spurgt til...så foks... mangler i en en welsch corgi hund..... Har vi Alba.. allertides lille søde legetrold....


Nu skulle der også andet til en en hvalpesnak....
Sengetøj med flyvere rigtig boys ting..... og et smølfesæt er det også ved at blive fakrikeret...Lidt kreativt får jeg da tid til.............men ville gerne mere... men jeg har syværelse på loftet og hvalpene er begyndt at kravle trapper...har forsøgt... at spærre trappen af.... Men Ak det glemmer jeg og falder over men egen afspærring.... LOL... har prøvet det...... så ingen afspærring...
her er sengetøjet med flyverne.... ligger smølfesættet ind når jeg har det færdigt..




Ingen kommentarer:

Send en kommentar