Sider

lørdag den 28. januar 2012

Er jeg ikke en heldig kartoffel.... men dem skal vi ikke have....:-)

Er jeg ikke en heldig kartoffel.. en pige jeg skriver en del med har sendt mig dette... et knitpro sæt som hun ikke brugte, hun kunne ikke holde ud at strikke for sin nakke.... ....det er helt nyt nu skal jeg bare lige finde ud af hvordan det virker der er jo en masse små dele i det.... og denne fine bog.. Strikke Rikke... som jeg skal laves sammen med mit barnebarn......jeg var bare  er så glad da posten kom og jeg pakkede det op..... jeg vidste jo det skulle komme...... så nu er min aften i studiernes tegn....
Samtidig har jeg forsøgt at hygge lidt om familien.... Det trænger den til... har lidt lidt overlast det sidste stykke tid.... Jeg har til aften besluttet vi skal have en rigtig god chilli con carne... og har bagt hjemmelavede salt kringler til  opskriften finder i her og de er bare lækre har prøvet dem.... Det er rigtig guf brød til Chillien så i aften står den på hygge i sofaen... med Voice........ m.m.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar