Sider

mandag den 30. januar 2012

Forkølet... og ikke så aktiv

På den kreative side  ligger jeg lige pt... ret flad.. det skal dog ikke afholde mig fra købelysten... den fejler da intet......
har hos... hende købt et mønster til mit elskede Knitpro sæt som jeg fik foræret i lørdags... har nu digitaliseret filet til forsiden... det skal jo være proff...den vil jeg så broderer på forsiden samt noget andet sjovt jeg kan finde...
Desuden har jeg i dag gjort et kup..... købt dette sæt her ... som ses et alternativ til trykknapper... ville prøve noget nyt og dette så ret spændende ud.... De hedder KAM snaps....Glæder mig til de kommer hjem til mig og jeg kan beundre dem og beslutte til hvad jeg skal bruge dem til......Så selv om dagen foregår med dynen på sofaen... kan den godt være dyr alligevel....:-))

2 kommentarer:

  1. Uhh glæd dig til de der trykknapper! Jeg købte nogle og ELSKER dem bare - de er helt uundværelige :D og lette at sætte i!

    Hav en dejlig dag :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa mange tak...:-)) jeg glæder mig også... har købt dem på ebay.... da var de billigere... kunne ikke rigtig finde en shop herhjemme med dem... havde set dem i noget tøj...

      Slet