Sider

onsdag den 29. februar 2012

De fedeste navne labels til dine krea ting...

Jeg har på ebay fundet de fedeste navne labels...... til mega billig penge og så ser de ud af  luxus.. lidt anderledes end dem man køber herhjemme Lidt sjov skal man da have og han vil gerne lave eget design hvis man har et fil.. den sender man bare ned til ham... prisen er meget rimelig...for 90 stk betaler du ca.. 120 kr...det er meget billigere end hos Ikast etiketter, som jeg ellers køber mine hos,  eller de andre firmaer der herhjemme lave disse labels... Der må da gerne være lidt forandring....
Jeg vil gerne dele linket med jer... måske er der andre derude der også har lyst til at få deres egne labels...
  Navne labels.

2 kommentarer:

  1. Den illustration du har med awardfri zone har du selv lavet den?
    Jeg mangler et billede til min facebook side der hører til bloggen hvor der står ByKirsti kunne du lokkes til at hjælpe med at lave sådan en hvis du selv har lavet din?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa jeg har hentet den på en fri blogging... hvor der kan hentes forskellige ting... ved ikke engagn mere hvor...... så jeg kan slet ikke lave sådanne flotte ting selv....
      Hilsen MAy Anne

      Slet