Sider

torsdag den 1. marts 2012

Sangskjuler til konfirmation

Selv om jeg går krumbøjet og har  ondt af mig selv kan jeg godt sidde ved min pc og digitalisere lidt broderifiler.... og min dejlige symaskine omsætter jo helt automatisk når den er fodret med stof og tråde...
Lidt skal jeg have gang i kan ikk ligge fladt på sofaen hele dage og se morgentv med diverse genudsendelser.
Så nu da konfirmations tiden nærmer sig skal der jo så  igen bruges sangskjulere...
Dem har jeg lavet rigtig mange af,,,, Puder med personlige motiver... navn og evt kirke...Der kommer så et bånd på hvor man enten kan vedhæfte en pengegave eller en sang.. Det er da et mide som kan bruges bagefter.
Den er speciel  "in" hos hestepigerne.....eller Justin Beber Fans.....:o)
Her kom så et mere luxus eksemplar..... Til Amanda..

1 kommentar: