Sider

lørdag den 11. februar 2012

Det ønsker jeg mig :o) og mere..

Denne film når den udkommer
Nu har jeg set den på premiere dagen.... og ikke siden...øvøvøv... har ellers lagt brak og kunne da godt have slugt denne film rå...lol men må nok vente til Marts... Jeg tager en tur med manden min på camping messe i Ålborg i da så de store udfordringer er der nok ikke i det kreative.... med mindre jeg skullefinde på at hækle et overtræk til vores campingvogn....
Fik i går lige lavet et barenvogns ophæng igen....i Lilla

 og glæder mig til jeg skal lave et på bestilling ... i blå endelig en et til en dreng... skal nok vise det..når jeg har fået den lavet her i Weekenden.... jeg har også digitaliseret et logo som skal bruges til en fødselsdag men der er en hvis prik i midten og jeg kan bare ikke få det væk.... .

Og hvad der er mere på mit todoo liste er et etui til mine pro nit og mine cloverneedle..... Men jeg når det nok skal bare ikke stresse mig selv..... lol....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar