Sider

tirsdag den 14. februar 2012

Så kan der være barnedåb.... eller uglesjov..

Jeg fik nu lavet den dobbelte  sløjfen færdig til barnedåben d. 18... marts.. så jeg håber der er en lille familie der bliver glad. Jeg har med vilje ikke vist det broderede navn så tydeligt da festen jo ikke har været endnu og gæsterne ved ikk at han får så flot en sløjfe... et evigt minde om dagen...:-)
Sløjfen er ca 60 cm lang i kongeblå med lyseblå lille sløjfe på.. navne og dåbsdatoer er broderet i en sirlig håndbroderiskrift i lyseblå matchende til til båndet..
Ja så kører den på uglepumpen igen.... er ved at lave ugleophæng til børneværelserne.... som dem som ses på billedet... har så lige laver farverne lidt om... og de kan fåes i 2 str..  en stor i str.  23,5 x 15 cm
og en mindre... ligger dem lige op i morgen når de er presset og færdige... lige nu er de vasket og skal tørre inden de presses....jeg synes dagene flyver af sted...... hvor bliver de af... jeg kan ikke følge med.... (SMIL)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar