Sider

onsdag den 14. marts 2012

Hunden.. igen med sting på

Her skinner solen og det er rigtig dejligt jeg har allermest lyst til at sætte mig ud i have med min nye lydbog af Stephanie Meyers.......nu da jeg jo fik Breaking dawn i går og også set den...... MEN vi skal i weekenden til Sjælland over til min Lillebror og det er hans hund så jeg har måtte fodre min broderimaskine med data og få lavet hundene til ham.....
samt ordnet lidt på hjemmesiden så  de fleste af mine nyeste digitaliseringer ligger på siden nu....
        Mine digitaliseringer
 Jeg er også ved at pakke en godtekasse til en kær veninde i USA..... sætter billeder ind senere af alt det sjove jeg har fundet til denne kasse,  der skal jo meget i helst Dansk og så må det ikke veje for meget... Jeg får også altid selv de sjoveste ting fra hende igen så det er ret sjovt.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar