Sider

tirsdag den 13. marts 2012

Kat.... MC og hjemmestrikkede karklude....

har fået weekenden til at gå med at digitalisere..... en kat er så lidt i tvivl om hvilken race... er ikke katte expert... med det var en dame fra usa som ville hendes kat lavet så hun selv kunne broderer her er så resultatet
 Så er der ordentlig gang i forårsfornemmelserne blandt MC folket..... her er min nyeste kreation.. har været oppe siden kl 6 for at prøvebroderer den da jeg ikke selv skal broderer den men kun har lavet filen...til en broderitosset.... ligesom jeg er... men jeg synes jeg har fået alle finesserne med...
Ellers er min weekend gået meget i slowmotion.. da jeg stadig har mit hul på maven som ikke vil lukke sig. så der er ingen husarbejde eller støvsugning til mig... det må jeg bede resten af familien gøre..så jeg har set film... alle Twilight filmene.. Den nyeste på facebook her kl 24 i nat....og strikket karklude i alle mne rester de er ret flotte og farve rige skal nok ligge et billede ind når de er færdige ... jeg har bare ikke helt tjeck på mpålene men jeg mener de sagtens kan tørre i den str jeg har lavet dem i..

2 kommentarer:

  1. sikke et fint billede!

    Jeg brodere korssting og der er denne side http://www.photos2stitch.co.uk/ rigtig god og der service er i top.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa er sikker på det er en god side...jeg laver næsten intet i korsting.. og skulle jeg kan mit program også lave korstings broderier....jeg laver jo bare selv alle de filer jeg selv skal bruge.... :-)) korsting... er vist ikk rigtig mig.. det er flot når det er færdigt...

      Slet