Sider

fredag den 27. april 2012

Uglemærker til at sy på sit tøj

Nyt har formet sig idag på mit digitaliseringsbord og senere på min maskine synes at det var på tide af få ryddet op i mine stoffer...... har utrolig mange rester og en nu kasse kommer nu da jeg fra en god vedinde modtager hedes store rester som jeg bruger til applikationer.... så forsyner hun sig hos mig med havd hun skal bruge.......... :-)
Ugler til at sy på tøj.... i forskellige rester enten drenge sæt eller pige sæt.. de laves i rester så der er måske kun mulighed for en af samme slags... stk 15 kr  stk køber du 10 blandende koster de 125 + forsendelse De måler ca 9 x 10 cm der kan også laves andre figurer....
er du hug.. på dem så send mig en mail....

1 kommentar:

  1. De er superfede. Sikker på der er masser af børn der vil elske at få dem syet på deres favorittøj (det er også meget bedre end tøjet bliver smidt ud blot fordi der er et lille hul i).

    SvarSlet