Sider

onsdag den 2. maj 2012

Solskind og endnu flere ugler.. med drys af Kitty og Andrea

Her er vejret dejligt jeg suger det til mig har siddet i haven her i eftermiddags og lappet alt den sol i mig som jeg kunne.... med min nye ipod......med Ghost på ... så dagen er reddet.
Jeg har dog ikk ligget helt flad i dag.. Nej nej... jeg har igen.... designet nye ugler med enten raslebokse i eller med musikknapper i.... de laves i enten drenge/piger farver ..i bomuldsstoffer/hersey.... samt pudefyld... så de kan vaskes hvis man piller  rasleboksen/musikknappen ud først....... de er ca 15 cm høje.... kan variere lidt.... ; men jeg synes nu de er rigtig søde..... en dejlig aktiv gave til et lille barn der kan også komme navne på.... Hvis men er til det...
Desuden har jeg lavet et sengesæt til en dukke seng med Hello Kitty på..... der er kun det ene sæt til 75 kr + forsendelse så helt på den flade side ligger jeg bestemt ikk......
Om aftenen har jeg hygget mig med sokker.... det er måske ikke lige sokketid nu....men den næste vinter kommer bestemt så på en facebook side en dame der hvade lavet sokker af bare rester.... ret smart.. så mangler der aldrig makkeren....:-)

Så nu vil jeg holde en velfortjent ferie fra i morgen og til Søndag på Camping i Løkken tæt på stranden.....Glæder mig til dejlige spadsereture m.m. rigtig god Bededags ferie...... til alle jer derude

1 kommentar:

  1. Ai, det er altså bare nogle superfine ugler. Du skriver ikke, hvad du skal have for dem?

    SvarSlet