Sider

onsdag den 23. maj 2012

Ugler og Mummier Barnevognsophæng samt IS

Så er der gået en del tid igen. I Kr. Himmelfarts har vi været på Camping i Løkken,,,,,, men hold da op sikken en storm, teltene fløj om ørerne på os.. så det var slet ikke spændende,  vognen vippede og hoppede at jeg troede den lettede hvert sekund.... vi havde kun godt vejr om lørdagen i KR Himmelfarts ferien...så dejligt at det nu er blevet lidt mere sommer i det Danske land..og jeg kan så nyde den hjemme i gården.... med en god lydbog.. og slikke solskind...
Jeg har kastet min kærlighed på min hæklenål... og se hvad den alt fremtryller.... Det er bare så sjovt.. lige nu er det ugler og Barnevognsophæng /mummi.. med raslebokse.... jeg har slet ikke haft så fine ting dengang min piger var små...:o)
Mit næste store projekt er Bodil Kjær...Elefanten... har fundet et rigtigt godt mønster som jeg kan rette til så det ligner... og det dejligste er at det er ret nemt at transportere....
hæklenål og garn...
Jeg hækler på livet løs.... alt hvad der kommer i nærheden... dog er min broderimaskine ikke glemt men den laver for tiden kun slave arbejde... spænd op broderer og tag ud igen,,,,ingen overraskelser....:o)
Håber i får en rigtig god dag derude... og nyd den den er nemlig den første i resten af jeres liv...

4 kommentarer:

  1. Nej hvor er de nuttet - tør man spørge om hvor du har mønsteret på mummitrolden fra
    Venlig hilsen
    Lone

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa Lone den er hæklet efter et billede jeg havde....:-)

      Slet
    2. Øv øv jeg er ikke særlig god til det med selv at lave mønster.
      Det var meget ærgerligt at du ikke vidste hvor det kunne købes øv øv øv øv
      Men tak for dit hurtige svar
      Venlig hilsen
      Lone (Lones Quilteverden)

      Slet
  2. Hejsa Lone prøv evt etsy de har et hav af amigurumifigurer i hækleopskrifter måske findes den der...:-)

    SvarSlet