Sider

tirsdag den 5. marts 2013

Roder man måske..... :-)

Se mit fine rod.... jeg er ved at ligge op til at få mine ting solgt...... da jeg næsten ikke kan være i mit syværelse mere.......
Jeg har fået tilkendt revalidering og skal starte på mit nye job i morgen så bliver der ikke meget tilovers til det kreative lige foreløbig...fik dog manden længe ventede projekt færdigt..... Broderiet er lavet efter foto... og da han skal til St heste dag ... i Herning i Weekenden var det vældigt kærkommen.....Nu skal hesten bare have broderet underlag og .....dækken så er begge herre forsynet...

Så kan jeg rolig rydde op og rode som det passer mig.... Har endnu ikke haft mulighed for at prøve min nye Broderi maskine... men har jo til alt held min den gamle som kører upåklageligt...
Kan i have en rigtig god dag ... derude..
Knuz
May Anne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar