Sider

mandag den 11. marts 2013

Kampen om give away

Når jeg læser på min blogliste ser jeg den ene give a way efter den anden ligefrem en kamp....Jeg synes det er ret ensformig... kun at skulle læse om dette...dog ser jeg sjældent nogle vinde eller ......  vindere..takke for den give away der er vundet.... Jeg har ikke deltaget i nogle ... her inden for det sidste da jeg er blevet lidt træt af næsten kun at læse om dette.... I sidste ende handler det jo kun om at samle læsere... som oftest forsvinder igen når giveawayen er afsluttet... og de ikke har vundet... JEG  trænger til noget inspiration her til foråret..... :-) tror jeg.......

 Nåh det var vist lige et surt opstød, men det skal ikke ødelægge min dag....:-)

Jeg har i weekenden været på Hest og rytter messen i Herning... og fik mig da også slæbt mig  en pukkel i diverse herligheder... til mig og hesten.... :-)
Jeg har købt 5 grimer som jeg nu skal have polstret og et saddel underlag som jeg skal have broderet på...Desuden har jeg meldt mig på en Rug mug Swap.... og glæder mig til at komme i gang med denne... har aldrig prøvet dette før så jeg er ret spændt... jeg skal nok ligge resultatet op når jeg har luret hvordan jeg vil lave dem.. skal Swappe med 2 til hver årstid... Det er jo overkommeligt...jeg regner med at lave dem både med broderi og andet... så jeg er gået lidt i drømmeland.... :-)
-Kan i have en rigtig god start på ugen
Hilsen May Anne

2 kommentarer:

  1. Har det på nøjagtig samme måde med alle de give aways så dem holder jeg mig lidt fra, kommer an på om det er på en blog jeg læser fast i forvejen eller hvis det er en blog jeg har lyst til at læse...
    Men nogen elsker jo de give aways, og dem skal der jo også være plads til :-)

    SvarSlet
  2. jeg har det lidt ligesom Marion - og så synes jeg det er hyggeligst med personlige give-aways.

    SvarSlet