Sider

søndag den 20. oktober 2013

Sidst i oktober

Rigtig lang tid siden sidst .... min verden er blevet rigtig endevendt op og ned... Jeg er kommet i det der  hedder uder revalideringen det vil sige jeg får en del ny uddannelse og skal så efter 2 år vende tilbage til mit job som jeg ikke kan arbejde inden for.... meget givende,  men jeg gør pænt som samfundet forlanger af mig.. Jeg er pt ved at tage diplomleder uddannelsen..... på ucn og tro mig der er læsning til mindst 4 timer hver dag ved siden af arbejdet.....Så snøft det kniber lid t med det kreative. jeg vil jo gerne det hele strikke, hækle som er blevet mit bedste eje... Broderer samt kreere..... Har så her i sommers fået et lille skilsmissebarn en lille Chihuahua på 1,2 kg...så ham elsker vi jo over alt....Desuden er vi igen flyttet lidt uden for byen i dejlige landlige omgivelser... Da min mand ikke er så vild med bylivet.. men her er virkelig dejligt....og vi har rigtig nydt den dejlige sommer.
. Jeg har så i dag lavet en hel masse lavet Lygtemand  Det er nok lidt svært at se men det er min fordør..... der var godt nok mørkt.. :-)
Lidt er der også blevet til har igen i år lavet de svenske nisser Swedisch Santa som jeg plejer hvert år og de er ret morsomme at lave..... om aftenen har jeg nørklet lidt med syltede nissenumser ret sjov julehumor...
Jeg har også fået en rigtig god ide jeg vil til at lave opbevaring til mine rundpinde... skaL Skal nok vise dem her når de er færdige. Håber i nyder det rigtige efterårs vejr.... med en dejlig kop te med honning og benen op på sofaen under et dejligt tæppe

Ingen kommentarer:

Send en kommentar