Sider

lørdag den 11. januar 2014

Godtnytårs tølt...

Allerførst et mega brag af et forsinket nyttår til alle... Jeg har ikke kunne før da jeg har haft min mor på julebesøg og anden juledag bliver hun indlagt på Hjørring sygehus med en slim influenza og havd der dertil hører så min tid er gået pendulfart Brovst og Hjørring indtil i tirsdags d 7. januar hvor hun kom til bage til os og vi kørte hende så hjem til Sønderjylland igen i torsdags...så nu er der ro i vores lille lejr igen...

I julen har jeg strikket tølt huer i alle afskygninger... der kommer flere billeder senere.... den jeg har vist billedet af  er en hør/uld blanding i sand/blå farver med sot kanin kvast/pompon på. den ene model er her på billedet den anden model kommer når den er presset og hæftet færdig...
Kanin pomponen har jeg selv lavet og kan lave dem til en rimelig pris.... ved godt de koster lidt mere når man køber men jeg har kunne sælge dem lidt billigere....
jeg kan lige for tiden lave i sort,,,, mørkebrun..... og en bodoux rød i enten 12 cm...(35 kr...) pels pompon/pels kvast  eller 14 cm pels pompon eller pelskvast pompon..(40 kr) ligger dem op på på en anden side her på bloggen så snart jeg har dem lavet og fotograferet....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar