Sider

tirsdag den 14. januar 2014

Tølt HUER i lange baner......

så er der tølt huer i lange baner.... har nu fået alle monteret bortset fra 2 som endnu er på pindene..... her er så resultatet fra 2. juledag og til nu med små hæklerier og andre spændende ting.. som kanin pels kvaste ( ligger på shoppen her på blæoggen)  ind i mellem ...... jeg har vist 5 forskellige håndarbejder igang... før da jeg var yngre kunne jeg det slet ikk jeg blev nød til at have et stk afsluttet inden jeg begyndte på noget nyt..... men nu.... haha..... men det er jo lidt farligt det ligger jo og bliver ikke færdigt da alt andet trækker mere.... har stadig en stor hippo i afganske blomst...  hexagoner liggende der BARE skal syes sammen.... med mindre jeg vælger at sælge lapperne til en der gider det med at sy sammen :-)

2 kommentarer:

  1. Hej May Anne, sikke nogle flotte huer!
    Er det eventuelt nogle du har lyst til at dele opskriften på? :)

    SvarSlet
  2. Hejsa Malene tak for roserne, de er ret enkelte det er et gratis drops mønster jeg har strikket efter og brugt bogen Fair Isle mønstre..... som grundlag.. jeg kan ikke udlevere dig mønsteret dd det jo er i bogen og den er copyright beskyttet.... men hesten er ret nem at lave på et stk, regneark/firkanter.. Hilsen Mayse

    SvarSlet