Sider

fredag den 17. januar 2014

Så kom vinteren til Nordjylland

Dette flotte billede tog jeg ud af vores soveværelses vindue i morgen vores juletræ var væltet dette har fuglene ellers boltret sig rigtig meget i... til stor glæde for mig...jeg har fodret dem en rum tid nu og er så derfor heldig at der kommer mange forskellige slags... I middags skulle jeg så til kontrol på Sygehus Nord i Ålborg.. og hold da op det var glat... men jeg synes nu bilerne kørte ret godt efter forholdene... Nu står min bil mede vej vejen da vi har en ret stejl opkørsel som vi ikke kunne klare trods nye dæk... Jeg synes nu her til aften det er ret hyggeligt med sne.. mit hækletøj en knold på brændeovnen og en rigtig kop god kokos te... Rigtig god weekend til jer derude... :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar