Sider

lørdag den 1. februar 2014

Lørdags slik, på den sjove mode...

Jeg er totalt blevet grebet af hæklet legemad... Gid jeg da var barn igen.. og kunne lege enten købmand eller bager eller bare køkken. Jeg finder de mest fantastiske ideer med gratis mønstre på diverse legemad... og synes da også i skal nyde godt af dette....LØRDAGS SLIK :-)
      Hæklet legemad....    


Jeg får ellers ikke broderer ret meget lige for tiden,  Jeg har det lidt træls lige pt da min gigt er ret kraftig i udbrud i hænder og nakke...Derfor er det godt at hækle det holder mine hænder godt smidige...... Jeg har stingsat og broderet lidt muselmalet look a like som jeg har lavet om til en brødbakke serviet og to mug rug til mig selv .og manden.. Jeg arvede jo min mormors gamle kopper ... de bredde tynde og ynder at dække bord med dem.. de er så fantastiske......
Mir næste tiltag er nok en give a way.... men hvad kunne det være ... det skal helst være noget af det jeg laver...... så kom gerne med ideer... så jeg har lidt at vælge imellem ....
Rigtig god weekend derude... og nyd den :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar