Sider

søndag den 9. februar 2014

Dåbs .. SCHLASCH...Konfirmations engler

Så er de her... Jeg kontaktede Anette om hun ikke kunne laven et mønster til en dåbsengel til mig da jeg havde en forestilling om at min dåbssløjfe kunne hun være budbringeren... Jeg laver jo de store flotte dobbelte.dåbssløjfer med navn på og dertil kunne jeg godt bruge en engel... Anette var igen med på ideen og kom frem med denne flotte engel til to dejlige milepæle i ens liv..
Da den så ikke kunne bære den helt store sløjfe fik jeg ideen til en lille speciel som kan vedhæftes denne flotte engel.... Mønsteret kan købes her hos Anette          ENGLEMØNSTER       Jeg har så valgt at sponsorere 5 stk til enten dreng eller pige af de små sløjfer til de første 5 der køber Anettes mønster og melder sig hos mig... der er stadig 4 i spil
, men sløjfen kan ikke gemmes i flere mdr da min tid ikk er til dette så den bedes indløses umiddelbart efter købet vil man have navn på får man det ellers sendes sløjfen bare som outfitt til englen... i lyseblå eller lyserød farve....  Skulle man gerne være medlem i Anettes engleunivers hvor der dagligt er engleaktivitet i form af diverse færdiglavede engle om det er hæklede eller syede eller kniplet... Det er underordnet.. men der er rigtigt meget englesnak... og ret hyggeligt... her kommer gruppen og der er helt sikkert en engel der vil lukke dig ind... Englegruppen på facebook
Rigtig god Engle hygge...

Knuz May Anne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar