Sider

fredag den 14. februar 2014

Barnevognspuder og 3 x ØVØVØV

Jeg kan godt mærke at når solen skinner så skal ungerne op i barnevognene for at sidde... jeg laver nemlig igen flere barnevognspuder... her når der er godt vejr. Jeg har lavet min egen model og ikke hentet den fra nettet som ligger gratis... jeg synes den er for kantet og jeg kan godt selv lide min egne model..... Dette er så et udplug....
Da jeg jo rigtig er i gave humør ville jeg lave to gaver til to december børn.... disse to jeg har selv lavet mønsteret ITH.. til min broderimaskine og glædede mig rigtigt  til at overbringe gaven. Det er et lille vægtæppe eller til sengen så kan de kombineres med en sutte taske... MEN ak og ve dagen i går var vist ikk min dag men jeg havde også ret mange jern i ilden... min broderimaskine ville ikke tage min usb så jeg måtte tage den manuelle i gang jeg lavede rigtig god suppe kogt på ben og masser af grønsager og lavede broderifil og broderede og midt i det hele kom jeg i tanke om Fakta havde tilbud på neon garn dette måtte jeg da ikke glemme og skulle jo også fylde mit lager op... det var så det der glippede.......nemlig de to flotte væg ophæng.... ØVØVØVØ og ÆV.... Lea er nemlig født d. 12.12.13...... dette var fejl nr 1   og marius er født d. 23 .12 .13  og det var også en fejl... kan i se det.... :-)) Så det er en ommer....og hvor jeg dog ærger mig... men det er jo ikke noget at gøre ved jeg må på den igen og har så besluttet at lave puder i stedet for... :-) så min dag i dag er koncentreret udfyldt med ordentligt arbejde....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar