Sider

fredag den 21. februar 2014

Lavpraksis eller højpraksis

Lige for tiden er det jo hækling jeg har smidt min kærlighed på... Jeg hækler alt det jeg kan komme i nærheden af og kan næste ikke vente med det næste projekt så i går aftes da jeg gjorde status har jeg vist 5 projekter igang og har her til morgen smidt min kærlig hed på en pink drage fra ravely den må jeg eje.....
Jeg færdiggjorde to stk i går aftes nemlig lavpraksis et pat benvarmere til Michela mit barnebarn som hun havde ønsket sig .. garnet var det neon garn de havde på tilbud i fakta....og så lige en lille drage som jeg har haft gang i... den er lavet i 40 /70 Uld/acryl fra ice yarn. pind nr 4,5 synes selv den er blevet ret sød... så nu er jeg gået igang med.. den pinke drage har kaj Boyesens abe og fugl på pinden som jeg også skal færdiggøre dog ikke her i weekenden da jeg besøger Sønderjylland og min mor :-)

her var der lidt til inspiration benvarmerne er lavet som rib.... i frihånd dragen er fra *Raverly fra sidst år.... Rigtig god weekend til alle
May Anne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar