Sider

lørdag den 1. marts 2014

Ren afslapning..... før opgaven skal skrives..

Egentlig skulle jeg lige nu være igang med min problem formulering til modul 3 på diplom leder uddannelsen... Men jeg kan ligesom ikke få startet kende i ikke godt det der er noget som Skal laves men man er falder over noget mere interessant...... Jeg faldt nemlig over en flot påskelilje fra 60'erne....på en af mine håndbroderede duge som min mor har tegnet op og broderet...dengang sidst i 60'erne... Den ville jeg da gerne lave men mine evner rækker ikk til håndbroderi... MEN jeg har en maskine der kan...og fluks så er jeg gået igang med at stingsætte mønsteret og har dertil indkøbt til en dug... 12 mundservietter lidt til brødbakker og lidt til en løber... så nu er jeg bestemt fyldt op med arbejde til påske da skulle det jo gerne bruges...:-)
Her er så mit færdige resultat.....og jeg vil så her en af dagene gå igang med at lave det færdigt på min broderimaskine. og give mig selv i påskeæg... :)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar