Sider

lørdag den 15. marts 2014

Ugens sysler

I dag står den på ren hygge ingen forpligtigelser andet end jeg har lovet jeg vil bage boller....Så det gør jeg min den yngste datter kommer hjem og besøger os... men tror nok det er mere for at få vasket..;-) men så hygger vi os bare med det....
De sidste dage har stået på en del forberedelser til kirkelige handlinger her i de næste par mdr.. Jeg er til tider  alt for god af mig  så godheden løber af med mig jeg har lovet at lave en sangskjuler til en arbejds kollegas dreng som skal konfirmeres her i maj og det blev så det plejer..... en pude  med egne ønsker på..
Desuden har jeg lavet et sæt til en kollega som skal have barnedåb her i næste weekend... sløjfe samt dåbsklæde som er beregnet til at tørre barnets hoved med efter dåben  ,,,Den er desuden et rigtigt godt minde barnet har til senere.... og modtageren blev rigtig glad.... og så er jeg da også glad....
 
 Ikke mindst er det et dåbsklæde til mit bonus barnebarn som skal døbes i april. Det har været specielt sjovt at lave hendes da der så også er kommet faddere/gudmor på. Så det skal sendes her i dag. Jeg har valgt at sætte silkebånd på i passende farve så den fremstår lidt pænere.
.. 

I Aften står den igen på mit nyeste tema hækling det er lige pt det jeg har kastet min kærlighed på og for tiden ikk så meget ed broderi.. Jeg skal ligesom sættes meget kraftigt igang  ved broderimaskinen, desuden trækker haven og vores ny erhvervelse nemlig et drivhus....:-)
Det rykker sååååååå meget i mig efter at begynde at plante det til... Jeg har siddet derinde med en kop te og en lydbog... og nydt vores udsigt.... :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar