Sider

mandag den 31. marts 2014

Endelig færdig.

Nu er det endelig færdigt .. en løber 3 bakke servietter samt 12 mundservietter... Jeg har for noget tid siden lavet mønsteret som  også ligger her nu i går fik jeg det endelig broderet --- Det har reddet mig som en mare jeg har sagt ja til et projekt fra en af min mors venner men aldrig mere i liver gør jeg dette..... Det var hele 8 timers arbejde + 3 timer for at lave filen.. og arbejdet har faktisk ikke været ret sjovt.. for hvis jeg nu skulle ødelægge stoffet det var jo ikke mit og hvor fik jeg så det igen... men jeg gled godt i gennem på denne bekostning. Resultatet er så dette her og nu er de pakket og klar til at blive sendt til Graasten... Og jeg er glad og kan ånde lettet op....Lidt godt har den sidste søndag i marts dog også bragt... Rigtig god arbejdslyst derude og dem der ikk arbejder .. rigtig god mandag....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar