Sider

onsdag den 9. april 2014

Kan i Gætte hvad jeg skal lave... :-)

Jeg har haft en lidt anstrengende Weekend.... Været til Barnedåb ved min samlevers børn og der er jeg altid et påhæng... af den lidt negative slags så jeg føler mig altid bestilt men ikke afhentet  ved disse sammen komster... men tager med for min samlevers skyld og har vist også lært at leve lidt med det.. :-) Jeg er så også blevet en erfaring rigere... Jeg er en Chihuahua hunde ejer..... OG man skal bestemt ikke tage den med op på færgen... min lille hvide søde dejlige snebold.. turnede ud i at være en Rotweiler.....ombord på færgen........ Så hvad har man lært af dette..... Tja næste gang må mit lille pus blive i bilen ... så er det sagt....:-)
Så kommer vi endelig efter et par opstød til min lille hemmelighed... Jeg har prøvet det før og har længe gået med en lille brudekjole i maven der turner sig til en dåbskjole i personlig stil... ikke en må jo være ens... ... Nu er det nu... Jeg har i går hentet 3 Konfirmationskjoler samt 2 brudekjoler som er udgåede modeller i en brudeforretning i Pandrup og gud hvor har hun mange flotte kjoler vidste slet ikke der var en forretning deroppe.....må da lige reklamere for denne lille forretning.... Brud og Kjole lige uden for Pandrup ....
 nåh men der fik jeg så alt dette for 500 kr det var jo et fund så nu skal jeg igang med at være kreativ nemlig til at lave dåbskjoler af genbrug.... og hvor jeg glæder mig har tegnet et par stykker som jeg vil virkelig gøre... har får år tilbage lavet dennne ud af en konfirmationskjole.. med næsten igen stof i men fik en rigtig fin kjole ud af dette...første billede er kjolen bagfra... og resten er foran... Jeg havde så lavet den personlige sløjfe med navn på til dåben....Kjolen skulle være temmelig lang.. dette var ønsket.. så jeg måtte tænke kreativt....:-)

Nu har jeg fået 2 store brudekjoler med rigtig meget stof i og der er rigeligt med stof til at lave en stor kjole... og hvor jeg dog glæder mig så lige nu kripler det i fingrene med at komme igang med at adskille de flotte kjoler... og det vil jeg gå igang med nu :-) Hav en rigtig god dag derude... her i det nordlige skinner Solen.. Dejligt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar