Sider

mandag den 14. april 2014

Hulk og Spidermann og Give a way.....

Jeg har været ret kreativ i weekenden... Først lørdag den ene børnefødselsdag Hulk og Søndag den anden... nemlig spidermann. Jeg var meget spændt på om mine evner rakte til dette forehavende men er ok tilfreds med resultatet...
Selve kagernes indmad er  meget lavpraksis der er creme og banan åbenbart kan de unge ikke lide de dejlige cremer som man kan komme i kagerne....
Hurrar for Google... Jeg havde googlet Hulk da jeg ikk rigtig vidste hvordan han skulle laves men Mikes ønske var bare den store grønne hånd. og det mente jeg nok jeg kunne lave...så var der spidermann jeg troede bestemt ikkejeg kunne så jeg havde helgarderet mig med et sukkerprint til kagen af Spidermann så skulle det gå helt galt.. så havde jeg det.. Det jeg synes kunne forbedres var edderkopperne...... :-)
Min Weekend har ellers været ret hektisk så jeg har ikk rigtig kunne nyde solen som ellers har været her i det nordlige.
Vil lige minde på at der er en uge tilbage inden min give a way udtrækkes...
Den findes her.. :Min Give a way


Ingen kommentarer:

Send en kommentar