Sider

fredag den 18. april 2014

Rigtig god påske og husk min give away slutter søndag..

Rigtig god påske til alle jer læsere.. snart har jeg nået 150 det er da flot... :-) så go for it.. :-)
Jeg har tilbragt den allerførste påske dag i Randers regnskov med min samlevers børn ret hyggeligt efter omstændighederne..... jeg har RØRT en slange dette troede jeg aldrig skulle overgå mig...se selv :-) og den var rigtig blød og varm... slet ikke som jeg havde forventet kold og ru.







Jeg ser godt nok noget overrasket ud på billedet. Men den var faktisk ret dejlig at røre ved ne Konge snog.. men tror hverken de bidder eller kvæler så jeg var i god tro.... rigtig god oplevelse...:-)
Resten af påske er besøg og have besøg og skrive de to sidste opgaver til min eksamen d 13 som skal afleveres fredag og jeg er slet ikke begyndt endnu....... :-(
I morgen tager vi et smut til Graasten til min mor og samtidig tager vi en tur over grænsen hvis det ikke er for meget trafik.... det er jo påske og alle danskere vil sikkert handle billigt ind...  så vi ses igen søndag når jeg skal give mit fine strikke kit væk ... vær sikker på du deltager også.....  Rigtig god påske
Knuz  May Anne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar