Sider

onsdag den 23. april 2014

For at det ikke alt skal gå op i hat og Briller :-) Så laves der dåbslys...

Nu er påsken endelig overstået med ædegilde og besøg og trætte ører og øjne efter alle de indtryk som jeg har fået her i påsken. Jeg har ikke en eneste dag været alene og det er bestemt heller ikke helt godt for min sjæl så nu nyder jeg livet med en uges ferie med opgave skrivning til min eksamen i maj.. så jeg er helt fokuseret.... Men alligevel skal i se mine børnebørn samle æg Påske søndag. :-) og de morede sig gevaldigt .. haha det gjorde jeg også..
I denne tid her nu kan jeg jo ikke helt lade mig tilfredsstille med opgaver lidt kreativt skal der jo til så jeg fik de to dåbslys færdige som har hængt efter mig nu i 14 dage og moderen har jagtet mig lidt kan måske godt forstå hende... hun vil jo gerne have alt klart til den store dag... så her er de to dåbslys, de er godkendt og postet i tirsdags så de er nok på Fyn i dag....
Så nu har jeg pt ingen hænge partier men kan roligt gå i krig med min opgave nr 2... som jeg skal til eksamen i d 13. maj.... :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar